onsdag 3 oktober 2007

Spam a lot

Tröttnade på den seriösa sidan idag och dök istället ner i mappen där alla spam-mail hamnar. En helt ny värld uppenbarade sig!

Visste ni vad mycket fantastiska saker man kan hitta där?

- Safe & Effective Penis Enlargement Over 1,500,000 bottles sold worldwide

Grymt, det här måste man ju bara prova, eller hur?

- Click here to get enrolled for your Health Care degree!

Svinbra, aldrig mer läkarbesök, jag kan sköta skiten själv

- Thanks, we are accepting your loan request

Vilken service, jag har ju inte ens skickat in en ansökan - tack!

- Buy Replica Watches with 25% Discount!

Billigt värre, jag redan gett dem mitt visakortsnummer och väntar på leverans!

- 13 Premium handmade cigars at one low price

Jag röker ju inte, men detta måste jag testa

- Do you Snore? Guaranteed to stop your snoring tonight.

Hörde ni, garanterat slutsnorat!

- Click to buy Vi@gra for as low as $1.79

Yeah...

- Reporters say this is the Magic Bullet of weight loss

Oj, ja journalister måste man ju tro på, jag beställer direkt.

Inga kommentarer: