tisdag 11 mars 2008

Heaven and Hell

Stod packade som sillar i Frölundaborg ikväll och givetvis var man omringad av Frölundafansen var man än stod. Innan matchen tänkte jag vilken skön känsla det kommer vara när FBK sätter första kassen och jag kan stå här och le. Så gör Frölunda 2-0 på 35 sekunder. 35! Jag fick spel och hade tankar på att fullständigt gå lös på allt och alla. Men jag stillade mig såklart. Frölundaborg är litet, slitet, trångt och alldeles vansinnigt högljutt. Det kan sänka vilket bortalag som helst som hamnar i otakt och underläge.

Väl hemma så ser man att Liverpool är vidare i Champions League. Igen. 3-0 totalt till Pool, det hade jag inte vågat hoppats på även i onyktert tillstånd. Men Rafa kan Champions League och vem kan stoppa tjuren Torres?

Dagens resultat: Heaven vs Hell 1-1

Inga kommentarer: