tisdag 4 mars 2008

Ej Dr Alban

Vädret är synnerligen ostabilt idag, nyss strålande solsken och vårkänslorna poppade i kroppen. Sen blev himlen mörk och det började snöa (!). 5 minuter senare är snön borta och solen strålar igen. Det är ungefär samma syndrom som att vara DIF-supporter, ett ständigt magknip och kortvarig glädje.

DIF har för övrigt en månad kvar till premiär och saknar fortfarande spelare i truppen. Provspelare har kommit och gått men ingen bra nog för att stanna. Resultaten i träningsmatcherna skrämmer inte någon och pratet om nedtränade spelare köper jag inte, för vad har de andra lagen då?

Imorgon är det träningsmatch mot Ljungskile och jag funderar starkt på att se den faktiskt. Jan Stahre tyckte ju att 1-0 förlusten mot division-1 laget Trollhättan var ett fall framåt så jag vet inte riktigt vad jag ska hoppas på. Men snälla, gör mig lycklig och förvånad.

Inga kommentarer: