torsdag 23 oktober 2008

För mycket...

Ibland blir det för mycket. Av allt. Just nu är den en sån period där tiden flyger iväg och man får massor gjort men ändå inget.

Så...

Madde - Du & jag förstår, det räcker. Vi kommer lösa det.
Syster Anna - Ja, vi ska dricka rödtjut en kväll. Mycket.
Martin - Förlåt att jag inte svarat. Ska köpa väskan och skicka den.
Fredrik - Lunchen skjuts och skjuts. Mitt fel och nu ska det bokas.
Mor och far - Jag ringer imorrn.
Christer - Ladda för Tidbloms.
Emil - Å fy vad vi måste pratas vid.
Degerfors IF - Nu j-vlar gäller det.

På lördag bär av mot Budapest. På jobb (det här) men det ska också unnas och njutas i stora mängder. Jag har hört rykten om fantastiska bad och spa, saluhallar i tre våningsplan och bra restauranger.

Ungern nästa. Som Lund men annorlunda.

Inga kommentarer: