fredag 11 januari 2008

Fin fredag

Fredag - skön känsla som vanligt, eller hur?

Idag har det varit en fin dag. Lunch med Fredrik samtidigt som man såg Frölunda Indians slita sig svettiga på träningen. Noterade att Melin verkar lugn som en filbunke och att spelarna taggade till ordentligt när det tvålagsspel med någon slags tävling inblandad. Övrigt värt att notera var att Wallenbergaren smakade utmärkt och att Fredrik nästan inte gick att känna igen utan sina kryckor som han haft senaste halvåret. Göteborgsvarvet 2009 nästa för honom!

Efter lunchen stannade jag vid fiskaffären och köpte fina laxfileér och någon slags goja som hette Smögenröra. Om några timmar ska jag gå lös på det i köket med ett glas rött eller en kall öl vid min sida. Innan dess ska jag bara skruva ihop två skåp som inhandlades på IKEA igår. Frågan är om jag inte måste ha ett glas rött till det med.

Imorgon - Dags för debut i fotbollen. Har tackat ja till inomhusfotboll mellan 8-9 imorgon bitti. Jag sa ja innan jag visste tiden och kunde ju inte gärna säga nej när jag väl fick veta. Ska bara ge mig ut på jakt i flyttlådorna efter mina skor. Det kommer nog kräva ett glas det också.

Inga kommentarer: